Forum Rozrywkowe forum o tatu i o wszystkim innym Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Regulamin!

 
Odpowiedz do tematu    Forum Rozrywkowe forum o tatu i o wszystkim innym Strona Główna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Regulamin!
Autor Wiadomość
Rafał
Moderator



Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Zabrze

Post Regulamin!
Dziękujemy, że zainteresowałeś się naszym forum. Znajdziesz tu wielu miłych i kompetentnych ludzi, którzy na pewno postarają się Ci pomóc w razie problemów. Forum skupia głównie fanów Tatu. Dostępne jest także dla każdego, kto się na nim zarejestruje. Rejestracja oznacza, że zgadzasz się przestrzegać naszego regulaminu, który można przeczytać poniżej.

1. Zasady ogólne

a) Na forum* nie można publikować treści o charakterze reklamowym, obraźliwym oraz uznawanym przez prawo za nielegalne/karalne.

b.) Szczególnie potępiamy propagowanie nielegalnego oprogramowania (w tym odnoszenie się w postach do sieci p2p w celu znalezienia płatnego oprogramowania), łamania prawa autorskiego oraz internetowych patologii, takich jak pornografia czy sieciowe chuligaństwo.

c) Treści i symbole naruszające Regulamin lub prawo są zakazane zarówno w postach, jaki i sygnaturach, podpisach, awatarach oraz innych widocznych dla użytkowników miejscach.

d) Na forum obowiązują zasady netetykiety. Ze zwyczajowych zasad największy nacisk kładziemy (i prosimy innych o to samo) na:
- życzliwość i tolerancję na poglądy innych Użytkowników
- kulturalny, staranny i precyzyjny język postów
- unikanie pisania WIELKIMI LITERAMI
- unikanie postów, które nic nie wnoszą merytorycznie do dyskusji (moderatorzy szczególnie krzywo patrzą na nabijaczy liczby postów)
- sygnatury nie dłuższe niż cztery linijki (prosimy, aby nie wstawiać do podpisu żadnych obrazków)
Prosimy o posty możliwie poprawnie stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie. Wszyscy na tym skorzystają - forum obsługuje polskie znaki, można więc śmiało ich używać.


2. Publikacja nowych wiadomości i tematów

a) Nazwy tematów powinny ułatwiać zrozumienie treści danego wątku. Powinny być również zakładane w odpowiednim dziale.

b.) Przed założeniem nowego tematu należy upewnić się, czy podobny nie był już poruszany wcześniej. Powtarzające się tematy będą łączone lub kasowane.

c) Zachęcamy do korzystania z wyszukiwarki forum. Tematy na forum często się powtarzają i istnieje duża szansa, że trapiący nas problem był już poruszany wcześniej.

Zakładając temat prosimy o umieszczanie w jego nazwie krótkiej informacji (w nawiasie kwadratowym), która mówi w skrócie o tym, czego dotyczy nasz post, na przykład:
[IE] wyskakujące okienka

Zasada ta jest szczególnie zalecana w działach:
Programy (jeśli jest to możliwe, w nawiasie umieszczamy nazwę programu).
Alternatywne systemy operacyjne (w nawiasie umieszczamy rodzaj systemu)
Webmastering (w nawiasie umieszczamy nazwę języka, którego dotyczy nasze pytanie, na przykład: HTML, PHP)
Programowanie (w nawiasie umieszczamy nazwę języka, którego dotyczy nasze pytanie , na przykład Delphi, C++)

d) Nie należy dopisywać się w starych tematach – nie zakładajmy, że uczestnik forum ma nadal problem po miesiącu od założenia tematu.

e) Prosimy o pisanie w sposób zrozumiały i możliwie zwięzły.

f) W dziale „Pole do popisu” posty będące jedynie oceną (bez argumentacji) są usuwane. Autor takich postów może zostać upomniany stosownym ostrzeżeniem.

g) Polecamy dobrą metodę pisania wiadomości - przed opublikowaniem jeszcze raz ją przeczytać, sprawdzić poprawność wszystkich nazw i działanie podanych linków. Należy również rozważyć długość cytatów - wybierać tylko te, do których się bezpośrednio odnosimy. Zasada wypowiadania się w sposób zwięzły jest na forum bardzo ceniona - starajmy się ograniczać niepotrzebnie długie wiadomości oraz sygnaturki.


3. Moderacja i administracja

a) Forum jest pod opieką zespołu redakcji Komputer Świat Ekspert. Zarządzamy i dbamy o nie najlepiej jak umiemy. W związku z otwartością forum nie możemy jednak zagwarantować, że nie znajdą się na nim treści, o których ktoś może sądzić, że są szkodliwe czy obraźliwe. Takie przypadki prosimy zgłaszać pisząc na adres [link widoczny dla zalogowanych]

b.) Moderatorzy
- są wybrani ze społeczności forum, przez administratorów i obecnych moderatorów (prosimy o nie zgłaszanie swoich kandydatur)
- mają prawo skasować, przenieść lub poddać edycji post, który narusza niniejszy regulamin, dobry smak lub prawo.
- mają możliwość karania użytkowników poprzez system ostrzeżeń.
- zastrzeżenia do pracy moderatorów należy kierować do administratorów forum.

c) Osoby, których wiadomości chronicznie naruszają wymienione tutaj zasady, będą ostrzegane, następnie usuwane ze społeczności forum.


4. System ostrzeżeń

System ostrzeżeń funkcjonujący na forum ma na celu upominanie użytkowników niestosujących się do obowiązujących zasad.
Pierwsze upomnienie (10 punktów procentowych w systemie ostrzeżeń) możne być spowodowane zamieszczaniem tego samego tematu w kilku działach, zakładaniem tematu w niewłaściwym dziale, nieczytelnym nazywaniem tematów, zamieszczaniem postów nic nie wnoszących do dyskusji, propagowaniem piractwa lub na przykład obrażaniem innych forumowiczów.
Po uzyskaniu 40% w systemie ostrzeżeń moderatorzy uaktywniają na koncie użytkownika 24-godzinną moderację (nowe posty użytkownika będą musiały być zatwierdzane przez moderatorów).



Jeśli użytkownik przez 30 dni od otrzymania ostrzeżenia nie złamie regulaminu forum, upomnienie zostanie anulowane. W tym celu należy zwrócić się do moderatora, od którego użytkownik otrzymał ostrzeżenie.


5. Prace konserwacyjne forum

a) Utrzymywanie porządku na forum ma charakter społeczny. Każdy użytkownik forum ma możliwość zgłoszenia moderatorom niecenzuralnych, łamiących regulamin, obrażających innych uczestników dyskusji lub niesmacznych postów, napisanych przez innych użytkowników forum. Aby zgłosić moderatorom dany post, należy użyć przycisku "Raport", który znajduje się w dolnej części każdego posta. Po otrzymaniu takiej informacji moderator usunie daną wypowiedź z forum.
Innym sposobem zgłoszenia niecenzuralnej wypowiedzi jest wysłanie do moderatora tak zwanej wiadomości prywatnej (PW). Lista moderatorów forum dostępna jest tutaj.

b.) Tematy napisane w niewłaściwym dziale są przenoszone przez moderatorów do odpowiedniego podforum (skutkiem takiego zachowania może być stosowne ostrzeżenie za zamieszczanie posta w niewłaściwym dziale).

c) Posty nie wnoszące nic do tematu, lub gdy powielana jest odpowiedź innego użytkownika forum są usuwane (autor może zostać upomniany stosowym ostrzeżeniem).

d) Prosimy o nie pisanie kolejnych postów jeden po drugim. Korzystając z opcji Edytuj (jest widoczna w napisanych przez nas postach), można dopisać treść, o której na przykład zapomnieliśmy. Gdy w kolejnych postach danego użytkownika forum zostaje rozwijana lub kontynuowana myśl zostają one połączone (autor może zostać upomniany stosowym ostrzeżeniem).


6. Uwagi końcowe

a) Niniejszy regulamin może ulec zmianie. Zmiany będą ogłaszane w dziale „General forum”.

b.) Wnioski i prośby dotyczące forum można publikować w dziale „General forum”


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:06, 22 Paź 2005 Zobacz profil autora
Gość







Post
Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pon 18:24, 02 Kwi 2007
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Rozrywkowe forum o tatu i o wszystkim innym Strona Główna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin